بسم اللہ الرحمن الرحیم

قومی

پاکستان نیشنل ہارٹ ایسوسی ایشن کا سوشل ویلفیئر ایسوسی ایشن راولپنڈی کے اشتراک سے یوم یکجہتی کشمیر کے موقع پر واک کا اہتمام

پاکستان نیشنل ہارٹ ایسوسی ایشن نے سوشل ویلفیئر ایسوسی ایشن راولپنڈی کے اشتراک سے یوم یکجہتی کشمیر کے موقع پر واک کا اہتمام کیا۔ سیکرٹ جنرل پناہ چوہدری ثناء اللہ گھمن اور ڈائریکٹر جنرل سوشل ویلفیئر ایسوسی ایشن راولپنڈی رانا شاہد بھی اس واک میں شامل ہوئے اور کئی دیگر سول سوسائٹی کے لوگ بھی واک میں شامل ہوئے۔ سیکرٹری جنرل پناہ چوہدری ثناء اللہ گھمن نے کہا کہ جس طرح دنیا 5 فروری کو یوم یکجہتی کشمیر مناتی ہے، پاکستان نیشنل ہارٹ ایسوسی ایشن کشمیری عوام کی غیر متزلزل حمایت میں کھڑی ہے۔ خطے میں دیرینہ مسائل کے بارے میں بیداری پیدا کرنے کے اجتماعی عزم کی نشان دہی کرتے ہوئے یہ دن گہری اہمیت کا حامل ہے۔

یوم یکجہتی کشمیر کشمیری عوام کے ساتھ اظہار یکجہتی کے لیے ایک پلیٹ فارم کے طور پر کام کرتا ہے، تنازع کے پرامن حل کی ضرورت پر زور دیتا ہے۔ [پاکستان نیشنل ہارٹ ایسوسی ایشن] خطے میں لوگوں کے حقوق اور امنگوں کے لیے بات چیت، باہمی افہام و تفہیم اور احترام کے مطالبے کا اعادہ کرتی ہے۔

اس موقع پر، [پاکستان نیشنل ہارٹ ایسوسی ایشن] عالمی برادری پر زور دیتی ہے کہ وہ تنازعہ کشمیر کے منصفانہ اور دیرپا حل کے لیے سفارتی کوششوں میں سہولت کاری کے لیے فعال کردار ادا کرے۔ تنظیم انسانی حقوق کے احترام، شمولیت کو فروغ دینے، اور اس میں شامل تمام فریقین کے جائز خدشات کو دور کرنے کی اہمیت پر زور دیتی ہے۔

پاکستان نیشنل ہارٹ ایسوسی ایشن کا خیال ہے کہ کشمیری عوام کے لیے ایک مستحکم اور خوشحال مستقبل بنانے کے لیے سفارتی مذاکرات اور انصاف کا عزم ضروری ہے۔ تنظیم دنیا بھر کی حکومتوں، این جی اوز اورانسانی حقوق کے علمبرداروں سے مطالبہ کرتی ہے کہ وہ کشمیر کے لوگوں کے لیے امن، افہام و تفہیم اور ہمدردی کو فروغ دینے میں ہاتھ بٹائیں۔

[پاکستان نیشنل ہارٹ ایسوسی ایشن] اور سوشل ویلفیئر ایسوسی ایشن مسئلہ کشمیر کے پرامن حل کی وکالت کے لیے اپنے عزم میں ثابت قدم ہے، اور اس یوم یکجہتی کشمیر پر، ایک ایسی دنیا کو فروغ دینے کے اپنے عزم کا اعادہ کرتی ہے جہاں تمام لوگ باوقار طریقے سے زندگی بسر کر سکیں۔

Back to top button