بسم اللہ الرحمن الرحیم

کھیل

نیشنل ویمنز ٹی ٹوئنٹی ٹورنامنٹ، لاہور اور کراچی کا فائنل بارش کے باعث منسوخ

لاہور اور کراچی کو نیشنل ویمنز ٹی ٹوئنٹی ٹورنامنٹ 2023-24 کا مشترکہ چیمپئن قرار دیا گیا کیونکہ بارش کی وجہ سے فائنل میچ بغیر گیند پھینکے منسوخ کرنا پڑا۔ 1.5 ملین روپے کی انعامی رقم دونوں ٹیموں کے درمیان تقسیم کی گئی۔

راولپنڈی کی کپتان عالیہ ریاض اور ملتان کی کپتان گل فیروزہ کو مشترکہ طور پر پلیئر آف دی ٹورنامنٹ قرار دیا گیا۔ دونوں کھلاڑیوں نے پانچ پلیئر آف دی میچ ایوارڈز حاصل کیے – جو ٹورنامنٹ میں سب سے زیادہ ہیں۔

عالیہ ٹورنامنٹ کی تیسری سب سے زیادہ رنز بنانے والی کھلاڑی تھیں، جنہوں نے 10 میچوں میں 370 رنز بنائے، جس میں تین نصف سنچریاں اور ایک ناقابل شکست سنچری شامل تھی۔ اس نے ٹورنامنٹ میں 10 وکٹیں بھی حاصل کیں۔ دوسرے سب سے زیادہ رنز بنانے والے گل نے پانچ نصف سنچریوں کی مدد سے 479 رنز بنائے اور اسٹمپ کے پیچھے پانچ آؤٹ ہوئے۔

لاہور کی سدرہ امین کو 3 نصف سنچریوں اور ایک سنچری سمیت 10 میچوں میں 494 رنز بنانے پر ٹورنامنٹ کی بہترین بیٹر کا ایوارڈ دیا گیا۔ لاہور کی لیگ اسپنر غلام فاطمہ 10 میچوں میں 8.24 کی اوسط اور صرف 4.44 کی اکانومی ریٹ کے ساتھ 21 وکٹیں لے کر ٹورنامنٹ کی سب سے کامیاب باؤلر رہیں۔

لاہور کی نمائندگی کرنے والی سدرہ نواز کو ٹورنامنٹ کی بہترین وکٹ کیپر قرار دیا گیا جنہوں نے اسٹمپ کے پیچھے 15 آؤٹ کیے جن میں چھ کیچز اور نو اسٹمپنگ شامل تھے۔

مزید پڑھیے  پاکستان ایشین اسنوکر اور 6 ریڈ ورلڈ کپ میں حصہ لے گا
Back to top button