بسم اللہ الرحمن الرحیم

تجارت

پاکستان اور ترکی کے درمیان ڈیجیٹل ایکسپورٹ سمٹ کا انعقاد

 ترکی میں پاکستان کے سفارت خانے نے TUYAFED (سافٹ ویئر اور آئی ٹی کے شعبے میں کام کرنے والی ترک فیڈریشن آف ایسوسی ایشنز) کے تعاون سے 15 فروری 2024 کو ورچوئل فارمیٹ میں ایک ‘ڈیجیٹل ایکسپورٹ سمٹ’ کا انعقاد کیا۔ سیکورٹی، ای گورننس، اے آئی اور روبوٹکس، ای ٹورازم، ای کامرس، کارپوریٹ سافٹ ویئر، دفاعی ٹیکنالوجیز، توانائی اور پائیداری، صحت اور تعلیم۔

استنبول میں پاکستان کے قونصلیٹ جنرل کے علاوہ پاکستان کے متعلقہ اداروں بشمول وزارت تجارت، ٹریڈ ڈویلپمنٹ اتھارٹی آف پاکستان (TDAP)، پاکستان سافٹ ویئر ایکسپورٹ بورڈ (PSEB)، پاکستان IT انڈسٹری ایسوسی ایشن (PASHA)، نیشنل انکیوبیشن سینٹر فار ایرو اسپیس ٹیکنالوجیز ( NICAT) اور دیگر نے تقریب میں شرکت کی۔ سمٹ میں دونوں ممالک کی 150 سے زائد سافٹ ویئر کمپنیوں کے ساتھ ساتھ آئی ٹی کے ماہرین نے بھی شرکت کی۔

سفیر ڈاکٹر یوسف جنید نے اپنے ابتدائی کلمات میں TUYAFED اور شرکاء کا ان کی موجودگی پر شکریہ ادا کیا اور آئی ٹی کے شعبے میں دو طرفہ تجارت اور سرمایہ کاری کے بے پناہ امکانات کو اجاگر کیا۔ آئی ٹی کے شعبے میں تعاون کو گہرا کرنے کی اہمیت پر زور دیتے ہوئے، انہوں نے کہا کہ دونوں ممالک آئی ٹی کی برآمدات کو فروغ دینے کے ساتھ ساتھ دیسی جدید ٹیکنالوجیز تیار کرنے کے قابل ہوں گے۔ انہوں نے مزید کہا کہ یہ سربراہی اجلاس دونوں ممالک کے درمیان تکنیکی تعاون کو مضبوط بنانے کے وژن کو عملی جامہ پہنانے میں اہم کردار ادا کرے گا جس کا تصور ان کی قیادت نے کیا تھا۔ ان کے ریمارکس کے بعد جناب ذیشان رحمان، چیف کمرشل آفیسر PSEB اور جناب خرم راحت، وائس چیئرمین، PASHA نے پیشکشیں دیں۔

مزید پڑھیے  پاکستان ، چین مال برداری کا نیا راستہ دونوں ممالک کے درمیان تجارت کیلئے ایک اہم محرک ہے، خلیل ہاشمی

سربراہی اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے، صدر TUYAFED مصطفیٰ Çalış نے ترکی کے آئی ٹی ایکو سسٹم اور دو طرفہ تعاون کے لیے دستیاب مواقع کا جائزہ لیا۔ انہوں نے مزید کہا کہ اس سمٹ سے دونوں ممالک کی آئی ٹی کمپنیوں کے درمیان کاروباری تعلقات استوار کرنے میں مدد ملے گی۔ انہوں نے سمٹ میں دونوں اطراف کی آئی ٹی کمپنیوں کی طرف سے دکھائی گئی مثبت دلچسپی پر اطمینان کا اظہار کیا۔

افتتاحی سیگمنٹ کے بعد سمٹ کے موضوعاتی علاقوں کے ساتھ ساتھ B2B میٹنگز پر چینلائزڈ بات چیت ہوئی۔ اس سمٹ نے پاکستان اور ترکی کے درمیان خاص طور پر نجی شعبوں کے درمیان آئی ٹی تعاون اور دو طرفہ سرمایہ کاری کو مزید بڑھانے کے لیے ایک اچھا پلیٹ فارم فراہم کیا۔ دونوں برادر ممالک باہمی دلچسپی کے تمام شعبوں میں دوطرفہ تعلقات کو مزید گہرا کرنے کے لیے پرعزم ہیں۔

Back to top button