بسم اللہ الرحمن الرحیم

قومی

ترکیہ میں پاکستان کے سفیر کی جانب سے عید ملن کی تقریب کی میزبانی

(انقرہ (رپورٹ: شبانہ ایازترکیہ میں پاکستان کے سفیر ڈاکٹر یوسف جنید نے عیدالاضحیٰ کے پرمسرت موقع پر اپنی رہائش گاہ پر عید ملن کی تقریب کا اہتمام کیا۔ تقریب میں پاکستانی کمیونٹی کے 150 سے زائد افراد، طلباء، سفارت خانے کے افسران اور عملے نے شرکت کی۔

مہمانوں کو مبارکباد دیتے ہوئے سفیر ڈاکٹر یوسف جنید نے اس بات پر روشنی ڈالی کہ عید کی خوشیاں بانٹنے اور ہم آہنگی، ہمدردی، اتحاد اور بھائی چارے کو فروغ دینے کا موقع فراہم کرتی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان اور ترکیہ دو دل، ایک جان کی مانند ہیں اور یہ خوش آئند ہے کہ ترکیہ میں پاکستانی کمیونٹی برادر ترکیہ کی ترقی میں اہم کردار ادا کر رہی ہے۔ سفیر جنید نے پاکستانی کمیونٹی پر زور دیا کہ وہ پاک ترک دوطرفہ تعلقات کو مزید مضبوط بنانے میں اپنا کردار ادا کرتے رہیں۔

مہمانوں نے سفیر کا شکریہ ادا کیا کہ انہوں نے اس خوشی کے موقع پر مل جلنے، ملنے اور خوش آمدید کہنے کا بہترین موقع فراہم کیا۔ مہمانوں کو روایتی پاکستانی کھانے پیش کیے گئے اور تقریب کا اختتام پاکستان کی ترقی و خوشحالی کے لیے دعا اور پاکستان ترک بھائی چارے اور دوستی کے فروغ کے لیے انتھک محنت کرنے کے عہد کے ساتھ ہوا۔

مزید پڑھیے  ن لیگ کا آزاد کشمیر الیکشن نتائج کیخلاف قومی و بین الاقوامی تحریک چلانے کا اعلان
Back to top button