بسم اللہ الرحمن الرحیم

سائنس و ٹیکنالوجی

تین روزہ ٹیک سمٹ اختتام پذیر

کمپیوٹر سائنس، انجینئرنگ، اپلائیڈ سائنسز اور میڈیا میں تعلیمی اور عملی مہارتوں کی نمائش کے لیے تین روزہ ٹیک سمٹ اسلام آباد میں اختتام پذیر۔اس سمٹ کا انعقاد کامسیٹس یونیورسٹی اسلام آباد نے میٹرکس پاکستان کے اشتراک سے کیا تھا۔تین روزہ ایونٹ کے دوران کل 31 مقابلے ہوئے۔

اس سمٹ میں ملک بھر سے دس سے زائد یونیورسٹیوں نے شرکت کی۔ نیشنل یونیورسٹی آف سائنسز اینڈ ٹیکنالوجی، فاسٹ یونیورسٹی اسلام آباد، ایئر یونیورسٹی اور دیگر جیسے اداروں نے اپنے ذہین ترین طلباء کو مقابلہ اور تعاون کے لیے بھیجا۔

شرکاء مختلف قسم کے مقابلوں میں مصروف تھے جو اپنے متعلقہ شعبوں میں اپنی تکنیکی مہارتوں اور اختراعی حلوں کی جانچ اور نمائش کے لیے بنائے گئے تھے۔ ماڈیولز کی متنوع رینج میں مصنوعی ذہانت، سافٹ ویئر ڈویلپمنٹ، انجینئرنگ پروجیکٹس، لاگو سائنسی تحقیق، اور میڈیا جدت جیسے شعبے شامل ہیں۔

700,000 روپے کی انعامی رقم مختلف کیٹیگریز میں جیتنے والوں میں تقسیم کی گئی۔تقریب سے خطاب کرتے ہوئے، میٹرکس پاکستان کے سی ای او حسن نثار نے کہا کہ ان کی تنظیم ٹیلنٹ کو پروان چڑھانے اور ایسے پلیٹ فارم فراہم کرنے پر یقین رکھتی ہے جو جدت اور ترقی کی حوصلہ افزائی کرتے ہیں۔

مزید پڑھیے  پاکستان میں یوٹیوب میوزک اور یوٹیوب پریمیم کے آغاز کا اعلان
Back to top button